torsdag 11 augusti 2011

15:25

Idag är jag verkligen helt slut efter att ha jobbat natt, har både ont i magen och huvudet litegrann och det bådar ju inte gott! Men men, piggar nog på mig! Det blir varken bra för huvudet eller magen att jobba natt heller, man blir hungrig eftersom man är uppe och aktiverar sig hela natten och så äter man ingenting förutom kanske någon frukt och dricker någon kopp kaffe och några glas vatten...då blir magen helt enkelt inte sig själv..och huvudet ja, det säger väl sig självt, det vill ha sömn och vila, inte vakentid i över 24 timmar..
Nu har jag iallafall jobbat alla mina dagar på mitt sommarjobb, eller alla mina nätter rättare sagt, känns helt okej, jag har klarat av det bra tycker jag, nu ska jag plugga och ha två veckors semester innan skolan drar igång igen med sista terminen på sjuksköterskeprogrammet, det ska bli huuuur skoj som helst! eller ja, skönt när pluggandet äntligen är över, kommer känna mig så stolt över mig själv att jag klarat igenom allt!

Ikväll ska vi iallafall gå till Lauren, jag och frugan! äta något gott och se Lost! vad något gott blir återstår att se, det är nämligen på Hemköp vi ska ses senare för att inhandla detta goda! kan bli kakor, bullar eller liknande, vi får la se!

1 kommentar:

emma sa...

GRATTIS! skönt att du är klar med ditt jobbande :) bloondinbellas och angelicascloset och josefinknave är bra bloggar tycker jag :)