tisdag 16 augusti 2011

17:48

Är väldigt hungrig just nu, ska bli såå gött att äta sen. Kycklingsallad ska jag och älskling laga iordning. Vi har förövrigt varit ute på en powerwalk idag, jag och frugan. Det blev bara en halvtimme för sen kände jag mig stressad att komma hem och plugga inför tentan imorgon igen. Men det blev iallafall en liten sväng. Sen duschade jag och gjorde en till övningstenta på det som kommer imorgon. Håller verkligen tummarna och hoppas på att det ska gå finfint!

Har som sagt inte hunnit med så mycket idag annars värt att skriva om men imorgon kanske jag kan skriva något mer skoj! Nu ska jag platta håret, som en liten paus i pluggandet och sen får ni nog ta och börja med den där salladen innan jag storknar av hunger, undrar om älskling också är hungrig? Hon skrev iallafall på twitter nyss att hon var sugen på pizza så nog finns där ett uns av hunger även hos henne...

Förövrigt är jag avis på Emma och Simon som åker till Grekland imorgon, lyckostar, hoppas ni får det hur skönt som helst!

Inga kommentarer: