lördag 13 augusti 2011

12:36

Idag är jag ensam hemma på dagen, Bea jobbar till två/halv tre. Jag ska passa på att plugga lite om jag hinner snart, herregud klockan är ju snart halv tre så det vet jag inte hur mycket jag ska hinna med...

Har inte hunnit med så mycket sedan jag gick upp; ätit frukost, duschat, tagit en kaffe till och läst lite mat-tidningar för att få lite inspiration. Det är fint väder så egentligen vill man vara ute hela dagen men det är lite tråkigt att gå ut och hitta på något själv..men ikväll eller imorgon kväll ska vi cykla ner på stan och gå en promenad vid ån, det är nog bäst att passa på innan sommarvädret helt är slut, verkar bara bli kallare och kallare. Ikväll ska vi iallafall ha myskväll, laga kycklingpaj till middag och se en film efter det, 127 timmar. Någon film som Bea velat se ett tag, handlar typ om någon kille som sitter fast i en glaciärsspricka i 127 timmar och under tiden ser tillbaka på sitt liv, ja det kan ju bli spännande..hoppas den är bra! Kanske blir lite glass till filmen ,vi köpte det på Ica igår, mums!

3 kommentarer:

emma sa...

fina koftor! filmen är bra :)

Victoria sa...

så ni har sett den:) ja men hoppas den är bra!

bea sa...

filmen borde ha varit bättre!