måndag 22 augusti 2011

22:28

Klockan är mycket, eller egentligen inte oootrooligt mycket men för mig som gick upp klockan sju imorse så är klockan faktiskt mycket. Ska nog snart gå och knyta mig så att säga. Ska upp klockan sju imorgon bitti med. Bea går iallafall också upp med mig då så det kommer inte kännas lika jobbigt. Hon ska cykla till stan för att klippa sig och drop-in-tiden börjar tydligen klockan nio och då måste man ju vara där för att få någon tid.
Jag ska som sagt också ta och klippa mig nästa vecka, även göra slingor, ska bli såå skönt och fint! Känns också kul att bli fin i håret inför skolstarten, det är alltid lika roligt, precis som när man var liten och på riktigt "gick i skolan", haha. Nu är det ju mer vuxet, universitetet, men vad sjutton, det är ändå skolan:)

Men jag funderar nu på morgondagen och funderar starkt på om en powerwalk skulle ta och vara början på min morgon, innan jag börjar plugga, då kanske man blir pigg och pluggfrisk, eller vad tror ni? Ja jag ska fundera på det under natten, under min skönhetssömn.
Natti natti!

Inga kommentarer: