tisdag 23 augusti 2011

20:08

Kvällen har kommit. Jag och Bea (som förresten är nyklippt och riktigt snygg) ska snart göra kaffe och mumsa på våra goda bullar som vi köpte på konditoriet här i Ryd tidigare idag:) Blir nog ett avsnitt Vänner till det! Sen ska jag fortsätta plugga resten av kvällen, imorgon är det verkligen sista dagen att plugga som jag har så den måste jag verkligen ta vara på. Men jag känner att jag inte orkar läsa vissa saker längre, tänker typ, ja men det där kan jag nu. Kanske är positivt då? Att jag känner att jag kan mycket...Samtidigt så tänker jag på allt jag fortfarande inte riktigt har kläm på och måste läsa mer av. Ja, det går som det går helt enkelt.

Förut innan middagen var vi ute och gick en promenad på 5 km, det var skönt och välbehövligt, kändes riktigt skönt och energigivande efteråt. Blir nog samma runda imorgon, sen ska jag nog prova på att springa rundan på 2,5 km någon dag, målet är ju såklart att springa den där 5 km:s rundan sen men eftersom jag inte sprungit eller haft bra kondition på riktigt länge så får jag nog börja lite lugnare:) Detta springande kommer i höst att varieras med gymbesök och olika pass på gymet, som zumba, functional moves, afrikans dans och så vidare, mycket roligt finns det, är verkligen glad att jag fixat mitt gymkort på Tinnis!

Inga kommentarer: