onsdag 24 augusti 2011

21:52

Jaha ni, klockan börjar närma sig tio. Jag har inte pluggat så mycket som jag borde ikväll, jag lagade mat, vi åt maten, jag ringde min far som satt i bilen och körde när vi pratade så det hördes dåligt från bådas håll, sen satte jag mig i soffan med mina anteckningar och böcker och skulle precis börja läsa när Fångarna på Fortet började, jaha, så kollade jag på det med ena ögat och i böckerna med andra ögat, drack kaffe och tog en bit choklad, drack upp resten av kaffet och såg klart Fångarna, sen satte jag igång datorn, kollade bloggar, mail osv, sen var det ju det här med att Parlamentet började på tv, så nu ser jag det med ena ögat och med andra ögat här där jag skriver...

Puh det var en stressig text. Imorgon 13:00 smäller det, då blir det tenta. Jag kommer klara mig fint, trots tv- tittandet ikväll..efter tentan ska jag ta min röda fara (Drottningholm som min cykel heter) och trampa ner till MQ där jag ska prova en kjol jag sett och kanske även kila förbi Presstop innan jag trampar hem för att vara duktig och skriva lite på vårt examensarbete inför helgen som sedan bara kommer bli vila och roliga saker.
Oj oj nu får jag inte skriva mer oviktiga saker, åter till pluggandet..

Inga kommentarer: