måndag 22 augusti 2011

17:56

Jag och Bea gick ut, vi tänkte gå promenad, ni vet den där 5 kilometers sträckan som vi gick i förrgår, men så blev det visst inte. När vi hade gått i ungefär fem minuter och precis skulle gå in i skogen började det duggregna..Vi bestämde oss då för att ta en annan kortare runda och var hemma efter kanske tjugo minuter/ en halvtimme igen, typiskt och inte riktigt vad vi hade tänkt oss. Så imorgon får det nog bli ändring på det.
Nu ska jag fortsätta plugga iallafall, det är ju en dag imorgon också, plus onsdag men ikväll har jag bestämt mig för att plugga länge och väl, så att jag känner mig mer matad imorgon bitti när jag vaknar.

Har jag förresten berättat att jag går upp tidigt varje morgon nu för att hinna plugga mer? I helgen gick jag upp vid åtta och imorse vid sju, så nu blir det 7:00 varje morgon fram till tentan innan jag tar sovmorgon fredag morgon igen, ska bli skönt.

Imorgon ska jag ringa och beställa tid till nästa vecka för klippning och slingning av mitt hår, ljusare ska det banne mig bli!

1 kommentar:

bea sa...

du borde skriva en kommentar på mitt telenor-inlägg om att dina fakturor inte heller stämde!