lördag 20 augusti 2011

15:01

Jaha ni, nu sitter jag här igen och ska plugga. Bea har åkt till jobbet och jag är ensam hemma igen. Hon slutar klockan halv nio ikväll, precis som igår kväll. Jag ska laga middagen ikväll också tills hon kommer hem, jag vet att det inte är så bra att äta så sen middag men roligare att äta tillsammans lite sen än själv vid sex. Är ju ändå inte ofta man gör det, alltså äter sent.

Imorse gick jag upp vid åtta för att se Nyhetsmorgon, äta frukost och plugga. Vill gå upp tidigt och plugga så att jag får ut mycket av dagen. Sen hann Bea göra musli och vi tvättade en maskin innan tolv då vi gick ut på en lång skogspromenad i spåret här i Ryd, det var jättskönt. Är nog nyttigt att andas in lite frisk skogsluft, det var många andra som också gjorde det. Men de flesta sprang i spåret, det ska nog jag också börja göra, skönt ju. Bra att ha gått spåret en gång först så man hittar och så. Finns tydligen en slinga på 5 km, kan ju vara en lagom jogging runda. Sen orkar man väl inte springa hela vägen de första gångerna men sen, när man tränat upp sig lite:) Skoj ju!

Inga kommentarer: