fredag 26 augusti 2011

15:53

Oj oj oj hörrni, klockan är redan fyra. Jag och Bea har varit på stan under dagen, jag provade de fina skorna som jag sett förrut på Vagabond. De var riktigt fina på och jag vill ha dem. Tänkte ändå först kolla om de var billigare på nätet och det var dem inte. Så nu blir det till att shoppa dem på stan, behöver ju ändå ett par höstskor känner jag. Kollade även in Stil och där hittade jag en fin tröja från Filippa K, får se om jag ska köpa den eller inte. Skorna blir det iallafall:) Får se om jag hittar dem på Ikano-huset imorgon annars blir det till att cykla ner på stan och köpa...

En annan glad nyhet: klarade både tentan jag gjorde igår och läkemedelsräkningen jag gjorde förra veckan, så nu är det officiellt klart: Nästa vecka börjar min sista termin på Sjuksköterskeprogrammet och i januari nästa år börjar jag jobba, wiiiihoooooo!!!!

1 kommentar:

emma sa...

Grattis Grattis! :) fina skor!