tisdag 30 augusti 2011

21:05

Ja här är resultatet, jag är numera en blondie:) Blev dock lite ljusare än vad det ser ut som på bilden här och lite ljusare än vad jag hade tänkt mig...Men det känns helt okej. Det ända fula på bilden här är väl att jag fått sätta upp luggen med spännen, den blev lite kort för min smak men jag hoppas på att den blir bättre när jag får fixa den själv istället för frisören, så tills dess får jag se ut så här.
När jag kom hem från frisören stod maten praktiskt taget på bordet eftersom att älskling skulle iväg på möte vid sju. Väldigt snällt av henne att laga mat till mig:) Vi provade på en ny variant av korvgryta (inga hard feelings om din goooda korvgryta Emma men man kan ju inte äta samma jämt) och den var jättegod som älskling gjort! Creme fraiche naturell, vitlök, gul lök, chilikrydda, tomatpure, chilisås och spiskummin som ingredienser i såsen, mumma! jag åt med god aptit och såg ett avsnitt Vänner. Resten av kvällen har jag varvat diskande med att kolla på Robinson, började kolla igår så nu måste jag följa det och heja på mina favoriter!
Nu ska jag fortsätta diska, men först svepa min kopp kaffe:)


1 kommentar:

emma sa...

fint! inga hard feelings, det är bara kul att förnya sina recept ju! :)