måndag 5 september 2011

10:25

Idag är jag seg och hemma från skolan. Jag skriver och läser om pleuradränage, pneumothorax och subdural- och epiduralhematom. Det är spännande såklart. Missar lite föreläsningar om palliativ vård (vård i livets slutskede) i skolan idag men på sista tiden har jag varit trött på dåliga föreläsare så det känns helt okej att läsa in sig på den delen själv. Imorgon har vi lite intressanta föreläsningar dock, som jag ser fram emot.

Senare idag måste jag åka ner på stan till min favorit butik InMore som säljer smycken från bland annat Pilgrim och Snö. Jag älskar ringarna från Pilgrim. Nu är det tyvärr så att min favoritbutik ska slå igen och jag vill hinna fynda då det nämligen är 50 % rabatt på allt i hela butiken. Det blir skoj! Hoppas jag hittar många fina saker:)
Men nu blir det plugg, diska lite och hoppa in i duschen...mycket ska hinnas med:)

Ikväll: middag med Emma och Simon på Stångågrillen här i Linkan. De ska tydligen ha de godaste hamburgarna i stan enligt många många rykten, haha.

Inga kommentarer: