måndag 26 september 2011

09:01

Jag satte klockan på ringning klockan kvart över sju. Men jag somnade nog om lite grann, gick upp tjugo i åtta istället..jag var fortfarande väldigt trött..Men jag tycker det är skönt när man ska plugga hemma, att gå upp tidigt och få lite gjort så att man slipper sitta sen hela kvällen istället. Nu har jag ju dock både idag och imorgon på mig att göra klart min del av bakgrunden till vår c-uppsats så det ska nog gå bra.

Ikväll kommer ju som sagt Lauren hit och äter middag så jag måste städa och plocka iordning här hemma lite idag också, förutom plugget. Disk finns ju alltid att diska som vanligt, det försvinner alltid och så fort man stoppar något i munnen är där en kopp eller ett fat att diska..
Älskling ska snart gå till skolan, vara där under dagen så jag är själv, men då kanske jag får bättre pluggdisciplin? eller? Ja vi får se, är ganska så trött på det där examensarbetet nu så det ska bli skönt att få klart lite idag, får tänka på hur skönt det är sedan efteråt när man känner att man har varit duktig och pluggat en hel dag:)

Inga kommentarer: