onsdag 21 september 2011

09:10

Idag är jag hemma på förmiddagen och vilar istället för att vara i skolan och jobba innan vi gör våra intervjuer vid 14. Måste ändå åka till Norrköping sen alltså, vara där till 14, åka upp till sjukhuset och göra två intervjuer där och sen åka hem igen..Vår handledare tyckte tydligen att vi behövde komplettera med två intervjuer till så det är väl bara att lyda, haha.

Just nu är jag väldigt snorig, skönt att slippa sitta på bussen och snora, hoppas jag hinner bli lite bättre till sen när jag ska åka. Vädret ute gör ju verkligen inte saken bättre, kan man säga..regn och rusk, som vanligt!

Kollade nyss in en hemsida för att hitta en fin väska från veckans Sofis Mode och hittade den, såå fin:) Får se om jag ska beställa den och en plånbok som jag hittade också:) Skoj! Ni får se sen när jag beställt vilket märke och hur de ser ut!

Nu ska jag nog vila mig lite och se lite på Nyhetsmorgon, sådär slappt och skönt! Min förkylning behöver vila känner jag...

Inga kommentarer: