tisdag 13 september 2011

17:40

Nu ni, nu är det snart dags för amerikanska pannkakor till middag, det blir mumma det! Eller ja, snart och snart..det lär ju verkligen ta en stund att göra iordning dem, det brukar det göra. Men sen när man väl äter dem är det verkligen värt all väntan.... Nu ska ju ioch försig inte jag klaga här med tanke på att det oftast är älskling som lagar de goda pankisarna.. Jag får överhuvudtaget inte vara med när det vankas pankisar i vårt hem, jag är för lättirriterad för det..jag klarar helt enkelt inte av när pannkakorna ramlar sönder och blir degklumpar oätliga..det är älskling mycket bättre på, att göra goda pankisar som går att äta och som inte går sönder..Varför ändra på någonting som fungerar? Man kan säga att älskling gör pannkakor och jag stryker istället i detta hem, stryka är nämligen väldigt roligt tycker jag, vet inte varför..men det är väl bra att man tycker att NÅGON hemsyssla är sådär skojig! Haha

Ska nog dock göra en paus i pluggandet lite grann snart och diska lite, man måste ju dra sitt strå till stacken även denna kväll!
Sen: Idol, wiiihooo!

1 kommentar:

emma sa...

IDOL är najs!