torsdag 22 september 2011

10:04

Godmorgon folket!
Jag ska snart äta lunch, JO ni hörde rätt...jag måste äta min tilltänkta matlåda för idag snart, runt halv elva..varför? Jo för att jag ska åka till ett sjukhus sen och jobba med Mia, alltså jobba med vårt examensarbete, och där kan jag inte värma min mat..och jag kan ju inte slänga matlådan jag gjort tills idag..så jag får äta den nu så sent som möjligt innan jag åker med bussen och sen ta med en macka att äta i eftermiddag, så jag står mig. För kaffe har de väl iallafall att köpa på ett sjukhus??

Ikväll när jag kommer hem är jag inte ledig, då ska jag transkribera en utav intervjuerna vi gör idag..men det borde ta max två timmar så jag får nog ledigt runt sju ikväll iallafall...Då blir det korvstroganoff- middag med ris och sen ett avsnitt Robinson på tv:n. Sen är det väl dags att sova igen för att gå upp igen imorgon bitti..Kanske att vi kan sitta här i Linköping imorgon och jobba, ska fråga min studiekompis, haha.

Men nu ska jag packa väskan, fixa lunch och allt som ska till innan jag ska iväg! Hör av mig när jag har tid helt enkelt!

2 kommentarer:

emma sa...

haha jag skall också äta korvstroganoff! :)

Victoria sa...

hhaa ja det var igår det, ikväll blire tacos!