onsdag 21 september 2011

21:23

Min pappa ringde nyss...Vi ska ses snart. Sen var det ju det där med om de (pappa och hans fru) skulle åka hit till oss i Linkan eller om vi skulle komma och hälsa på dem i Stockholm. Det blev så att de kommer hit, eftersom att vi ska åka till Stockholm runt den 27:e november för att se någon musik-grej som Bea vill gå på, så kan vi hälsa på dem då!
Men det blir nästa helg det, nu är det först en annan helg som ska hinnas med. Jag har redan planerat att helgen som kommer nu ska bli en helg med shopping på stan, kaffe på stan och sedan CV-skrivande och jobb-sökande. IIihh, läskigt ju! Men det känns bra att vara ute i god tid nu och liksom vara beredd på allt vad jobb heter, för snart är jag en färdig sjuksköterska och då måste jag vara på språng:) Man kan ju inte börja hela sin yrkeskarriär med att vara arbetslös, gud så pinsamt!

Men ja, nu är det ju en dag imorgon först, och sen fredag dag innan det blir helg. Imorgon åker jag till Norrköping, pluggar examensarbete med Mia och sen ska vi göra intervjuer till examensarbetet, de sista äntligen. puhh! Sen åker jag hem, transkriberar en utav intervjuerna och SEN är det ledig kväll för mig, typ klockan sju..och SEN är det bara fredag kvar:) Skönt! Ska se om vi kan sitta här i Link och jobba då, vore skönt att slippa åka campusbussen någon gång!

Men nu ska jag dricka upp mitt te: rabarber/grädde är smaken och färgen grönt te. Mumma! Lite nyttigt också:9

Inga kommentarer: