tisdag 27 september 2011

08:33

Godmorgon på er!
Jag är uppe med tuppen, idag ställde jag klockan på sju igen men gick inte upp förrän halv åtta, trött som ett as var jag. Haha.
Idag ska jag plugga hemma igen, skriva det sista av min del på bakgrunden till c-uppsats, ja ni vet det nu, jag tjatar!

Ska eventuellt ha en pluggpaus för att åka ner till bibblan om jag skulle behöva någon mer bok till plugget och då kanske jag även tittar förbi Boomerang -butiken. Har sett fina skjortor på deras hemsida och jag vill kolla om de passar mig, då kan jag sedan beställa på nätet isåfall:)

Bea ska till skolan igen och jag blir ensam hela dagen..segt. Men måste försöka gå ut och röra på mig idag, igår var jag typ inte ute på hela dagen, inne och plugga och sen på kvällen kom ju Lauren till oss och åt middag: pasta carbonara med stekt, rökt sidfläsk i, det är så mycket godare än bacon i, mums! Sen såg vi lite Idol och sen gick hon hem igen och då fortsatte vi att se Idol, e ju kvalvecka nu så det är Idol varje dag, skoj!

Inga kommentarer: