tisdag 13 september 2011

14:31

Det blev en kort visit till skolan idag, när jag väl kom dit satt vi bara och jobbade i en och en halv timme innan vi kom fram till att åka hem och jobba igen istället..segt men sant.
Så nu är jag hemma, lunchäten och ska nu börja med att gå igenom vårt arbete och bearbeta artiklar och fixa med dem:) Kan nog bli en lång eftermiddag med det kan jag tänka mig:) Men jag ska göra små pauser ibland för att packa inför att vi åker till Nyköping imorgon eftermiddag, ska bli mysigt:) Blir därför jobb hemifrån med c-uppsatsen torsdag och fredag vilket kan vara ganska avslappnande inför att vi nästa vecka kör alla dagar;)

Men tillbaka till det där med att packa, jag packar alltid alldeles för mycket kan jag säga..idag ska jag försöka att begränsa mig..men det kan bli svårt..dessutom är det inte bara kläder som tar plats utan även smink, body lotion o sminkborttagning, schampoo, balsam osv..ja listan kan göras lång! Men det är det jag gillar, att göra listor på allt jag ska packa ner och sen pricka av vart efter, ett list-freak är vad jag är!

2 kommentarer:

emma sa...

älskar listor! listor is the thing - king

bea sa...

nästa gång måste vi begränsa hur mycket du får packa!