måndag 19 september 2011

09:58

Jaha ni, idag är jag hemma från skolan och vilar min förkylning, helt enkelt.
Jag ska bara vara inne och mysa medan regnet faller utanför hela dagen, om det nu blir så...Måste vara pigg inför imorgon för då måste jag gå till skolan då vi ska jobba med vårt examensarbete.

Men idag alltså: hemma. Funderar på om jag ska duscha nu på förmiddagen eller om jag ska vänta tills ikväll, det är dagens dilemma..om man ändå inte ska ut och härja måste man ju egentligen inte göra sig iordning och tvätta håret, men men, vi får se. Ska iallafall duscha idag så jag slipper gå upp tidigt som attan imorgon bitti och tvätta mitt hår o allt som tar en timme extra!

Bea åkte nyss till skolan, men hon ska bara vara där mellan 10 och 12 så snart är jag inte ensam längre. Ska se på Efter tio lite nu, ny säsong och Blondinbella ska vara Malous sidekick där på måndagar så idag är det premiär för det också, skoj! Sen vid elva blir det väl en elvafika, sen om det blir kaffe eller te återstår att se!

Puss på er och ha en mysig dag (förhoppningsvis förkylningsfri dag, till skillnad från mig).

Inga kommentarer: