lördag 10 september 2011

17:59

Lördagen är här, eller ja nu är den ju snart slut.
Ska snart sätta igång med att laga köttfärssås och spaghetti till middag:) det blir gott! Men jag är inte såå hungrig på grund av att jag av någon anledning är väldigt trött..hm, undra sa flundra varför? Jag har inget svar på det men en lugn kväll i soffan blir det iallafall:)

Idag på stan åt vi sallad på Fräcka Fröken, man fick välja fem ingredienser förutom tomat, gurka och rödlök som ingick, jag tog: bulgur (alternativet till det var pasta), kyckling, kräftor, parmaskinka och fetaost, så fick man bröd till, det var riktigt mumma! Jag köpte en grön tröja på Esprit (fin färg som är inne i höst), har även hört att för att vara riktigt moderiktig ska man matcha orange accessoarer till gröna kläder så nu letar jag orange armband, typ ett stelt med kanske gulddetalj..någon som har tips på något fint? Checkat in Nelly-, Filippa K, HM och MQ -hemsidan utan resultat...tar tacksamt emot tips!
Köpte annars ett armband idag också, fast inte ett orange utan ett med massa olika färger, ett Childhood-armband som jag skrev om förut någon gång där pengar går till Childhoods organisation (grundad av Drottning Silvia). Så det var bra, man fick armbandet i en liten söt tablettask. Bild på det och tröjan kommer, promise:)

Inga kommentarer: