onsdag 21 september 2011

11:32

Intevjuerna vi skulle göra idag blev inte av. Så nu sitter jag här och känner mig ganska lättad ändå. Är inte på topp idag och behöver vila känner jag, dricka te, läsa tidningar och ha det lugnt och skönt liksom.
Just nu läser jag lite bloggar och kollar runt. Har ju som sagt hittat en fin väska och plånbok på nätet och nu är frågan om det ska köpas eller ej..funderar..men får inte fundera för mycket för på den senaste tiden har jag funderat över att beställa lite koftor på InWear och när jag sedan väl bestämt mig har de varit slut i min storlek. Samtidigt tycker jag att det är bra av mig att inte bara klicka hem en tröja för 899 kr bara sådär utan att jag väljer mina köp med lite omsorg. Det är ju inga billiga plagg, väskor och så vidare..man ska inte vara vårdslös med sina pengar, noga ska de va! Då blir det roligare sen när man har sina kläder på sig,att man vet att man har lagt tid och omsorg på sina val och att de är av bra kvalité och tillverkning.. Ja det lät ju väldigt klyschigt, men that´s how it is!

Inga kommentarer: