måndag 12 september 2011

16:50

Nu kan det avslöjas: Ikväll blir det vårt nya recept på korvgryta med pasta till middag. Emma och Simon kommer tyvärr inte för Emma är ju sjuk, men jag och Bea ska iallafall äta den tilltänka middagen, fast utan dessert då, det är ju måndag för sjutton gubbar! Den är väldigt god när älskling gör den så jag ser fram emot att sitta här framför min dator, dingla med benen och vänta på att bli serverad, haha. Ser ni det framför er? Hemmafru Bea står i grytorna och rör med förkläde och stekspade i högsta hugg!! och jag gör INGENTING!

Haha, nej riktigt så går det ju inte till. Jag har ikväll hand om pasta-görande och sallads-görande till middagen samt dukning. Sen blir det ett avsnitt Idol på det följt av Ensam mamma söker på tv3 play, programmen går ju numera samtidigt på måndagar så vi får se det ena på datorn och såklart prioriterar vi Idol på tv:)

Inga kommentarer: