måndag 12 september 2011

14:33

Jag är så trött på att leta artiklar så jag tror att jag kräks..det är sant!
Jag dricker kaffe och letar artiklar nu alltså, letar och hittar inte ett piss..det finns bara konstiga jämförelser mellan stroke och annat eller mellan smärta vid andra sjukdomar som vi inte har, jag vill ha artiklar om ren omvårdnad vid stroke och smärta, hur svårt ska det vara???? Usch gå och lägga sig vore inte fel just nu....

Om en stund ska jag väl ta en paus, ta en dusch och fräscha till mig lite så jag blir lite piggare och gladare och mer pluggsugen...det kommer inte hända...men man kan ju alltid försöka!

En annan rolig sak som jag istället har kommit på: jag ska utöka min garderob ordentligt. Slänga och byta ut och bygga upp en ordentlig basgarderob inför hösten, det är jag värd att kosta på mig för en del av mina tjänade sommarpengar, eller hur?

1 kommentar:

emma sa...

ja det är du!!