tisdag 27 september 2011

09:39

Jaha ni, ni minns igår kväll, när jag bad er hjälpa mig att välja en ny väska. Nu är det iallafall bestämt vilken stor väska jag ska köpa, vill ju ha en ny lite större och en mindre, typ kuvertväska. Så nu ska ni få se vilken större väska jag antagligen ska beställa under dagen. Det är äntligen min älskade Svenskttenn-väska som jag tittat på så länge och nu äntligen ska unna mig för lite av min lön jag tjänat ihop under sommaren. Den är brun och fin med Josef Frank - tyg såklart och med bruna skinndetaljer och mässing. Den är såå fin och jag kommer bli såå glad när jag får den! Det går tyvärr inte att lägga upp bilder på bloggen från Svenskt Tenn- hemsidan så ni får klicka er dit och kika på väskan via länken här nedanför, hoppas det funkar. (Om ni skulle vara intresserade förstås).

http://www.svenskttenn.se/sv-se/product/ga11222/handvaska-mirakel-lin.aspx

Inga kommentarer: