onsdag 28 september 2011

10:58

Jaha ni, en ny dag med nya tag. Fast jag har faktiskt varit uppe sedan klockan sju typ. Ätit frukost med älskling och sett ett till avsnitt av Pappas Flicka, ni vet den där serien som gick på ettan för en herrans massa år sedan, typ om Frank och hans dotter Jonna som bor ensamma och pappan har någon konstig kompis som heter Lennart som jobbar på en elektronik-kedja, sen är det grannen Mona som Frank är lite hemligt kär i, Mona spelas av Katarina Ewerlöf och Lennart av Claes Malmberg bl.a, känner ni igen? Ja jag vet inte men roligt är det iallafall! Gick typ 1997 så det är ju några år sedan, har säkert gått i repris några år sedan...

Iallafall, innan och efter frukosten pluggande jag lite på c-uppsatsen och nu gick jag nyss för att hämta mitt paket på Preem-macken här i Ryd, det var mina svarta tyg skor som jag beställt som kommit. Btw så handlade jag ju två nya skjortor/blus på Boomerang på stan igår och idag gick jag in på deras hemsida, kunde då inte motstå att köpa en blus till som var på rea, halva priset, en vit i linnetyg, jättefin! Så nu är jag verkligen rustad! men vadå skjortor och blusar till vintern tänker ni, kanske lite kallt? Men faktum är att jag är väldigt varm av mig och inte är så mycket för tjocka tröjor och koftor, köpte ju iallafall en tjocktröja i ull-liknande material i helgen på sisters om ni kommer ihåg, så ja, nu är min garderob så gott som fulländad!

Nu tillbaka till plugget, vid halv ett snåret: pizza lunch med rester från igår och et avsnitt Sex and the City!

Inga kommentarer: