tisdag 6 september 2011

17:33



jag tror banne mig det där med att dricka mycket vatten gör en mindre sugen på saker. Idag har jag till exempel druckit mycket vatten och inte alls varit tvungen att äta något mellanmål, skönt. Inte för att mellanmål inte ät bra men även sötsuget försvinner vid mycket vatten-drickande. Bra att veta ju!




Idag kom btw nya numret av Sofis Mode till min brevlåda, blev glad som vanligt! Den är lagom tjock, lättläst om att det roliga och många bra tips och ideer om mode och kläder men även om träning och olika kropps och hår-produkter. Det är sådär lagom komplicerat och inte så invecklat, det behöver inte saker och ting vara tycker jag. Och så kommer tidningen sådär lagom ofta också, varannan vecka. Inte för ofta som en gång i veckan och inte heller för sällan, typ som en gång i månaden, det är ju lite väl tråkigt..Men på tal om tidningar så har vi inte haft Sköna Hem nu på ett tag så jag känner att det är dags att beställa några nummer av den igen, tjiihooo!! det är så många fina hem att drömma sig bort till i den tidningen och det tycker jag att man blir glad av! Nu ska jag läsa lite Sofis Mode faktiskt, sen middag som ikväll ska bli Svamp-Cannelloni.

Inga kommentarer: