måndag 26 september 2011

16:39



Två bilder på Helle som jag lånat från hemsidan ni kan klicka er in på nedan:)

På en annan blogg hittade jag idag en bra sida om mode, visserligen en norsk men den har många bra modeuppdateringar från både kungligheter och andra välklädda kända personer, skoj!


Verkligen någonting för mig, och jag kunde bland annat läsa mer om varför Danmarks nya statsminister Helle Thoring Smith kallas för Gucci- Helle. Hon gillar tydligen eleganta kläder och exklusiva handväskor, men jag menar, det är ju hennes stil, varför ska det inverka på henne som politiker? Vad man köper för sin lön eller sina besparingar har ju ingen annan med att göra? Jag tycker det är härligt att se en så välklädd kvinna som Helle, hon vet vad hon passar i och kan klä sig därefter. Att vara elegant, välklädd och snygg är ju bara härligt!

Kolla in den där modesidan nu med: http://minmote.no/

Inga kommentarer: