söndag 25 september 2011

21:16

Det är söndagskväll, älskling sitter vid sin dator i köket, hon kollar på mac-datorer på nätet, hon är sugen på att köpa en...då blir jag också jättesugen! Men jag tror att jag är mer sugen på själva laptop-fodralet än själva mac-datorn, hittat många fina i skinn, typ cocnacsfärg som jag vill ha, hihi! Men jag får vänta, önska mig pengar till en Mac i examenspresent, typ:) Sen blir det kanske en mac efter min första lön som sjuksköterska.

Den 11:e oktober är det öppet hus på Universitetssjukhuset här i Linköping, läste om det idag och man kan tydligen gå dit och söka jobb, det ska jag göra:) Ett jättebra tillfälle ju!

Imorgon kväll kommer förresten Lauren hit också och äter middag och ser på Idol, det blir skoj! Avslöjar inte ännu vad middagen blir men smarrigt såklart, hoppas att hon också kommer att tycka det:)
Nu ska jag läsa lite DV innan det är dags att sova, natti natti!

Inga kommentarer: