tisdag 6 september 2011

15:29

jag är shoppingsugen, vill köpa massa fina ringar, nagellack, kläder (speciellt kjolar & klänningar), skor och annat fint, men hur ska man ha råd? Nej det har man ju inte..segt.
Ska snart duscha tror jag, har inte bestämt mig än om jag orkar gå upp och göra det imorgon bitti eller om jag ska göra det nu i eftermiddag, för att liksom få sovmorgon imorgon istället..Ja den som lever får se om mitt lilla I-landsproblem löser sig.

Imorgon har jag skola, först ska vi sitta med examensarbetet 9-13 (med lunch inräknat) och sen blir det kursråd och snack om omvårdnadsseminarie efter det innan vi får gå hem runt sisodär klockan fem, lång dag.

Men nu är det nu och älskling ska fota mina nya örhängen jag köpte igår så snart kommer bilder upp på dem och nagellacket (som jag fotade själv;) haha! Jag köpte alltså detta på stan igår. Blev besviken över rean på Pilgrim-butiken så jag ville köpa något annat och det blev alltså ett jättefint nagellack från Essie!

Inga kommentarer: