måndag 26 september 2011

15:17

Nu har Bea kommit hem. Vi ska snart dricka lite kaffe. Jag har ätit lunch nu, quinoa med en matlåda köttgryta från när mamma och mormor var här och hälsade på, mums! Efter lunchen, som avnjöts till ett avsnitt Sex and the City så diskade jag litegrann och strök klart de kläder jag lagt på strykhög. Nu är jag klar! Kaffe som sagt, och sen ska jag plugga vidare, så att jag känner att jag har gjort relativt mycket ikväll för att känna mig duktig och kan njuta av middagen när Lauren kommer till oss. Det kan jag inte göra om jag vet att jag har en massa plugg att ta itu med.

Imorgon ska jag också plugga hemma med c-uppsatsen, egentligen hade vi en katastrofdag där vi skulle vara "offer" eller markörer som de även kallade det. Men just nu så hade jag verkligen ingen lust till det så jag sjukanmälde mig istället, ni får kalla mig lat om ni vill men då får jag väl vara det den här gången, deltagande var iallafall frivilligt och jag ändrade min ansökan från ja till nej, skönt.

Nu kaffe.

Inga kommentarer: