fredag 23 september 2011

17:30

Fredag, och jag kan andas ut. Jag har gjort allt jag måste idag, äntligen. Varit i skolan, varit och handlat, dammat till följd av att älskling dammsög, så nu har vi en ren lägenhet till helgen och nu till sist betalat alla räkningar och fört över pengar till ICA-banken (matpengar för den kommande månaden) och så vidare..Så nu är det verkligen helg!

Och ikväll ska detta alltså firas med tacos och läsk följt av lite godis. Har köpt sådan där 70 %:ig choklad med penkannöt och havssalt som smak och några lakrits-/hallon dödskallar. Mums! Problemet är att man inte brukar vara så sugen på godis efter en tacos-middag så jag har en känsla av att det kanske istället blir tacos imorgon kväll efter fiskgrytan. Då blir man inte lika mastigt mätt!

Imorgon blir det shopping och fika på stan och söndag blir det handla mat. Sen händer det väl antagligen lite grejs emellan allt detta men det vet jag inte än vad det blir, så det får ni höra sen senare i helgen. Men nu tar jag helg ordentligt för en stund, även från datorn.

Puss & knuss

Inga kommentarer: