tisdag 6 september 2011

14:03

Läste nyss Blondinbellas blogg om hur utsatt hon egentligen är, stalkers, hotbrev och folk som tittar in genom brevinkastet titt som tätt..det är verkligen synd om henne. Jag skulle själv bli lika rädd som hon förmodligen är, det blir ju ett helt onormalt liv att inte kunna vara trygg i sitt eget hem. Det är hemskt hur andra människor kan inkräkta så på en annan persons liv, att hon inte ska kunna få vara ifred fast hon är en så känd person. Usch jag får rysningar när jag tänker på det..

Annars ryser jag inte så mycket, det är så sjukt varmt i vår lägenhet hela tiden så det är galet, bytte nyss om från skjorta till t-shirt eftersom jag blev helt varm av att stryka..Ska snart diska lite också, skönt att göra det lite ibland ofta så det inte blir så mycket disk hela tiden...

Bea cyklade till Tornby förrut för att hämta sin dator på Elgiganten som varit på service, hon kommer nog hem snart igen, det gick fort som attan för henne att cykla dit, hon måste typ ha en elcykel i smyg som hon inte berättar för mig, eller jädrans bra benmuskler;) hihi!
Anyway, efter att jag diskat ska jag plugga lite mer och kanske ta en tre-kaffe..

1 kommentar:

bea sa...

det är mina pumpade benmuskler vettu!