måndag 12 september 2011

11:36

Måndag igen, det är alltid måndag eller fredag känns det som..
Bea är i skolan och jag har pluggahemmapåexamensarbetetdag idag, ganska skönt.
Jag har hittills transkriberat intervjun jag skulle så nu återstår letandet av vetenskapliga artiklar till examensarbetet..mindre skoj! Man hittar ju aldrig något bra...

Ikväll kommer kanske Emma och Simon hit och äter middag, om Emma inte känner sig allt för förkyld, stackaren! Men jag väntar med att få det sagt vad middagen blir för ifall de kommer vill jag ju inte avslöja varken dessert eller middag nu.

Nu ska jag nog resa på mitt bortdomnade arsle och diska lite, det är ett skönt break ibland från pluggandet känner jag. Annars händer det nog inte så mycket roligt idag, kan tänkas att man hinner med en vända på stan, men vi får se..

Inga kommentarer: