onsdag 28 september 2011

14:02

Jaha ni, jag har nyss ätit pizza till lunch, det var smarrigt men kändes inte så nyttigt. Men vad gör man inte när man har pizza kvar från gårdagens middag? Ja ni det känns faktiskt helt okej, inte kan man slänga pizza.

Nu hoppas jag snart på att älskling kommer hem så vi kan ta en kaffe tillsammans innan klockan blir allt för mycket. Imorgon ska eventuellt Emma och Simon komma hit på middag, om inte Bea har massa plugg att göra imorgon kväll och så, vi får se vi får se! Skulle iallafall vara väldigt trevligt om det blev av!
En annan sak som jag ska göra i eftermiddag är att fota kläderna jag köpte på Boomerang igår så ni får se:) Man måste ha små ljusglimtar, roliga saker att se fram emot emellan plugghysterierna, så det så! Och så måste jag kila iväg en snabbis till Hemköp för att köpa sås till fisken vi ska äta ikväll och toalettpapper, haha svårt att leva utan!
Men nu måste jag först göra mig förtjänt av alla dessa pauser, pluggilugg.

Inga kommentarer: