måndag 5 september 2011

15:42

Jaha ni, regnet det bara öser ner. Jag hade tur när jag cyklade hem från stan att det inte regnade så mycket..kunde liksom cykla och skydda mig med paraply samtidigt...

Rean/utförsäljningen för stängning på butiken som säljer Pilgrim var dålig, eller rättare sagt de hade inte så mycket kvar..jag hittade inga fina ringar som föll mig i smaken..men iallafall örhängen fick det bli, bruna typ..Fina! Sen gick jag och köpte ett Essie nagellack, de är äntligen här i Sverige:) Köpte färgen Chubby Checks, fin! Har plåtat både örhängen och lack så jag lägger upp bilder så ni får se sen:)

Nu ska jag börja fixa mig lite, tvätta bort smink för att sedan sminka nytt innan vi ska iväg och äta hamburgare på Stångågrillen med Emma och Simon för att sedan fortsätta hem till dem efteråt och se Idol och en film, passar verkligen bra i det regniga vädret må jag säga!

Inga kommentarer: