lördag 24 september 2011

16:52

Idag blev faktiskt en dag med mycket shopping, tro det eller ej! Jag och älskling gick ner tidigt på stan (vid tio) och var nere till halv elva för att få ett bord på Chocolat vilket annars inte brukar vara helt lätt så vi var tvungna att passa på tidigt! Jag tog kaffe och kärleksmums och det var såå gott! Det var verkligen den mysigaste fikaupplevelsen på väldigt länge:) Fönsterbord och allt som vi hade! Sen gick vi på stan och för mig blev det som sagt shopping: Svarta Acne-jeans på Lin & Co, bra affär btw, sen gick vi till Presstop och där var det rea på vissa tidningar och jag kunde köpa den annars så dyra Vogue för bara 39 kr! På Sisters hittade jag den röda tröjan med bruna lappar på armbågarna (det är så fint tycker jag, ser välklätt ut), lite ullig i materialet och mycket fin! På Åhlens kunde jag även där shoppa loss och det blev en svart klänning med vita prickar och en vit vanlig skjorta, skoj också på grund av att jag kunde få 20% rabatt på hela köpet på Åhlens så det blev lite billigare, gilla rabattcheckar! Nu är jag rustad för vintern, nästan iallafall, skulle vilja ha någon mer skjorta, trivs så bra i sådana:) Men inte att förglömma, vi köpte även någonting båda två, jag och älskling: Två formar för mat på Cervera, ni vet det där fina och annars dyra märket Le Crueset! Idag var det rea och dessa två formar fick vi för 399 kr! Äntligen kunde vi göra slut på vårt presentkort där. Och nu är vi helt trötta, såå mycket folk på stan på grund av löningen att man var helt kocko i skallen när man äntligen fick sätta sig på bussen och åka hem.















Inga kommentarer: