torsdag 18 augusti 2011

11:57

Jaha ni, det är idag torsdag vi har kommit fram till i veckan. jag pluggar för fullt inför min stora tenta i sår och sårläkningskursen nästa vecka. Hoppar verkligen att det ska gå finfint. Ska väl inte göra så mycket annat än att plugga nu den här veckan (det som är kvar av den) och nästa..så då ska det nog gå finemang.
Lyssnar just nu på Lady Gaga, roligt! Det är bra musik för både pluggande och powerwalk! Man blir liksom inspirerad:) Förövrigt kommer jag inte kunna sitta inne en hel dagh och plugga utan något avbrott så lite senare blir det en promenad vill jag lova, med frugan. Hon pluggar också idag, ser på videoföreläsningar...låter slappt och skönt, tycker jag..Men det är det säkert inte...

Nu ska jag fortsätta med pluggandet men jag ska vara lite rolig och lägga upp bilder här på bloggen med, fina prinsesskläder, alltså inte tyllklänningar med rosetter och volanger och sånt, utan mer snygga kreationer från Mary, Madeleine, Victoria, Mette-Marit, Marie och många andra prinsessor. Blir nog allt från H&M till Chanel kan jag tänka!

Inga kommentarer: