måndag 22 augusti 2011

12:15

Tänkte bara uppdatera er så att ni vet att jag lever:) Jag pluggar mest idag, har ju tenta på torsdag som jag gärna vill klara och få gjord.

Annars har det hittills inte hänt så mycket idag. Jag fick mycket post, TRE till gratisglassar på Pressbyrån, liksom sådana där kort. Undrar om det beror på att jag har så många tidningsprenumerationer som gör att jag får så mycket gratisglass från Pressbyrån?? Fick två stycken sådana där kort om gratisglass förrförra veckan också så nu kan jag trycka i mig hela 5 glassar från Pressbyrån, men det ska jag ju såklart inte göra;) Haha, får väl bjuda med mig frugan och kanske någon mer som får äran till en gratis glass....Kan ju inte äta alla själv och dessutom är ju glass-säsongen typ slut nu, inte gott med glass ute när det liksom är kallt!
Men som sagt, mycket post idag: reklam från alla möjliga, Mat-magasinet (den mat-tidning vi för tillfället prenumererar på), Damernas Värld för den här månader (efterlängtad!!!) och en räkning var dagens skörd! Mycke med andra ord! Nu ska jag fortsätta läsa pluggtexter och pränta in allt i min hjärna tills på torsdag, wish me luck.

Inga kommentarer: