torsdag 25 augusti 2011

15:29

Ni måste lyssna på Kungsholmens Hamn med Melissa Horn, låten finns på albumet Långa nätter. Hon spelade den live på minnesceremonin för offren i Norge, sen vet jag inte exat vad hon skrev låten till från början men den passar bra in och är så sorglig att jag gråter varje gång jag hör den, och speciellt om man tänker på alla oskyldiga som fick sätta livet till på Utöya....det är så orättvist att allt bara känns hopplöst när man tänker på det..

Klarade btw min tenta idag, muntligt så jag fick veta det direkt, wiiihooo!! Ska firas imorgon med att gå på restaurang med älskling och äta kanske thai eller kinamat, mums!
Nu ska jag göra klart transkriberingarna till vårt examensarbete också så att jag har gjort klart allt så jag kan ha riktig helg imorgon till och med måndag morgon då skolan börjar:)

Inga kommentarer: