söndag 14 augusti 2011

16:41

Nu har jag ju som sagt hittat en jättefin tröja igen, på nätet. På Gants hemsida, en grön i lammull, jättemysig ser den ut. Är dessutom gratis frakt nu hela augusti, får se om jag ska slå till. Det känns ju bra.

Idag har jag mest städat och grejat hemma hela dagen, dammat överallt och städat toalett och handfat, så ska älskling dammsuga och torka golven imorgon när jag pluggar. Kände att det var det bästa så kan jag plugga imorgon i lugn och ro, bättre att få städningen gjord en dag och pluggandet en annan.
Imorgon ska vi också åka till ÖB om det inte regnar, alltså cykla dit, jag, frugan och Lauren:) Vi ska handla duschtvål och lite annat som är billigt och bra där, städgrejer som trasor och diskmedel..ja ni vet, sådant där som det bara känns otroligt onödigt att betala massa onödiga pengar för i vanliga butiker.

Nu ska jag fundera mer på den där fina gröna tröjan (som jag inte kunde lägga upp en bild på åt er på grund av att Gants hemsida är så)....

Inga kommentarer: