onsdag 24 augusti 2011

09:44

Jaha ni, det börjar verkligen att närma sig nu. Imorgon är tentan, och jag vill sååå gääärna klara den:) Ni måste hålla alla tummar och tår som finns för mig:)
Idag blir det då inte så mycket annat än att plugga, men om en stund (när posten har kommit och jag vet om jag ska hämta något paket eller inte) så ska jag och frugan ut på vår 5 kilometers promenad genom skogen, skönt:) Tänkte att det skulle vara skönt att gå på förmiddagen idag istället för eftermiddag/kväll som vi gått på tidigare. Hoppas bara på att det inte börjar regna, det skulle ju vara trist!

Imorgon efter tentan ska jag hem och göra klart transkriberingarna till vårt examensarbete, så att jag kan vara riktigt ledig och njuta i helgen fram tills skolan börjar på måndag. På fredag ska vi förövrigt gå ut och äta, thai- eller kinamat blir det, som för att lyxa till det innan "semestern" är slut. Nästa sommar kommer jag förhoppningsvis att ha ett riktigt jobb, skönt:)

Nu ska jag borsta tänderna och plugga lite innan vår härliga promenad:)

2 kommentarer:

emma sa...

lycka till imorgon!

bea sa...

lycka till, stjärten!