tisdag 23 augusti 2011

15:18

Guuud så trött jag är idag. Undrar om det är för att jag gick upp 7:00 imorse? Ja jag vet inte men jag känner mig helt slut, tur att jag bara ska mysa i sängen och soffan med pluggböcker resten av dagen. Eller hur sa vi, jag och frugan, skulle det behövas en 5 kilometers idag? alltså promenad...Ja vi får se hur det blir, hur mycket som hinns med. Kanske måste gå och vila lite nu faktiskt, mina ögon vill knappt hålla sig uppe för att de är så trötta!

Vi har iallafall varit ute idag, vid halv tolv snåret gick vi till Hemköp för att handla lite lunch, och lunchen blev: salami i skivor (från vår plockmatsmiddag), baguette och guaccamole till, mums! Sen stannade vi till på Ryds fik på vägen hem och köpte varsin kanelbulle, och en till faktiskt..man fick bara betala med kort om man handlade för över 30 kr så vi fick snällt köpa tre bullar. Bra, då kunde vi frysa in en som vi kan dela på till elva-fikat, kanske i helgen eller så..Smart drag! Så ikväll blir det varsin bulle, lyxigt såhär på tisdagen men jag skyller på mitt tentaplugg, vad skyller du på älskling??? Hon har förresten precis lagt sig på min sida av sängen och börjat läsa någon tidning nu..måste se till att ta tillbaka min sköna plats för dagen, tror jag somnar om jag sitter kvar här.

Tjiaoo!

Inga kommentarer: