fredag 19 augusti 2011

16:14

Hittade ju snygga skor på stan idag, som ni vet, jag skrev. Men så såg jag också ett par fina gummistövlar, röda och fina, dem vill jag också ha. Mysigt att ha när det är regnigt och så som idag, ska investera i ett par stövlar sen. Ett par riktigt fina också, man köper väl typ bara ett par stövlar i livet ändå, som man sen kan ha hur länge som helst. Så det låter väl kanon?
Har egentligen lust att gå ut i regnet nu, gå en promenad men tyvärr äger jag inga regnkläder så det får bli en annan gång, har ingen lust att bli dygnsur en gång till idag..
Ska ta mig till soffan nu, ta med mig mina anteckningar och böcker och fortsätta plugga innan det är dags för en paus och diska och marinera kycklingfilén:) det är nämligen middagsmaterial till ikväll, quinoa med kall sås (vitlök och parmesan) och den marinerade kycklingen till, mums!


Puss på er!

Inga kommentarer: