tisdag 30 augusti 2011

13:14

Jaha ni, klockan är nu kvart över ett och om en timme och 45 min ska jag vara hos frisören. Ska vara där länge också, både färga slingor/vanlig färg eller hur de nu vill göra och klippning. Hoppas på att det blir riktigt fint:)
Ikväll ska älskling på möte på jobbet så jag blir själv en stund, ska väl plugga lite examensarbete, det är liksom aldrig för tidigt, mycket som ska göras kan man säga..

Annars händer det inte så mycket, vi hade första skoldagen igår och fick reda på hur otroligt mycket det är att göra den här terminen, men det ska nog lösa sig.

Det regnar ute massor, kommer nog hålla på hela dagen tyvärr, tråkigt tycker jag som vill ut och röra på mig, gå eller så..men ingen regnjacka har jag heller som jag kan dra på mig och gå ut i, segt.
Hade tänkt åka ner till Hm innan frisören och prova jeans men det känns lite tråkigt i det här vädret så det blir nog bara bussen raka vägen till frisören, känns skönast så..Ska äta någon slags lunch nu och sen stryka några saker innan jag far iväg, ska försöka lägga upp en bild ikväll på hår-resultatet:)

Inga kommentarer: