måndag 14 mars 2011

05:27

Ja såhär tidigt är jag uppe varje morgon. Det är segt, jag vet. Men nu är det sista veckan jag måste gå upp såhär tidigt och det är väldigt skönt. Ska ha två dagar på reumatologen nästa vecka, de fältstudiedagar jag måste ta igen. Men då är jag iallafall här i Linköping så det är skönt. Annars är det ganska så lugnt nästa vecka förutom att jag måste öva på terminstentan som kommer veckan efter, både skriftlig och muntlig är den..usch jag blir nervös redan nu, haha!

Annars ikväll är det mycket bra på tv, måndag är en sådan dag. Såg även att Greys Anatomy börjar igen på onsdag så då äre ju två program att se den dagen med, både Greys och Mästerkocken, kul!
Måste även skriva min del till vår etikuppgift vi gör för skolan, jag och en till. Men det är bara en sida jag ska skriva så det hinner jag nog verkligen med ikväll. Onsdag är det tenta i läkemedelsräkning också så den ska jag plugga till..det är mycket nu.

Men, måndag idag och det betyder att jag kan köpa Sofis Mode igen, skooooooj! Det är verkligen höjdpunkten mitt i sorgen med att det är måndag, haha.
Nu ska jag snart gå till bussen.
Puss

1 kommentar:

emma sa...

"höjdpunkten mitt i sorgen" :) haha