tisdag 29 mars 2011

08:42

Tentan idag känns inte alls bra, jag erkänner att jag bara har börjat plugga för sent. Motivationen finns verkligen här den här gången, men det går inte att få in allt man ska kunna på några få dagar. Jag hade behövt mer tid, "men du hade tid" tänker ni. Jo det hade jag, rent slarv är det bara. Det finns inga undanflykter. Men nästa gång då jädrar, då ska jag vara där på banan, redo att starta. Haha. Jag struntar hellre i att gå dit och göra bort mig inför en hel grupp på den muntliga delen än att gå dit och pluggar istället bra till nästa gång, jag vet ju att jag kan. Nu ska jag äta upp min frukost, älskling sover fortfarande så sött och henne vill jag inte väcka i onödan. Puss.

2 kommentarer:

Simon sa...

Sådär gör jag alltid. Jag måste skärpa mig :P

Victoria sa...

haha jag med ibland;)skönt att man inte är ensam!