onsdag 9 mars 2011

11:37

Lyssnar på Andreas Johnson och Work it out. Bästa bidraget från Melodifestivalen förra året, alltså en gammal goding. Annars så funderar jag mest på min rapport, hur jag ska skriva den och så vidare. Den ska vara klart senast 24:00 imorgon kväll. Men jag ska försöka skriva klart den ikväll, är ju trots allt bara 1000 ord så det borde jag klara.

Men om en stund ska jag åka till stan en stund, Emelie ska komma hit och intervjua Bea så då tänker jag att det är bäst jag håller mig borta, haha. Jag ska eventuellt lämna in min känga där dragkedjan gått sönder, kolla efter några böcker på biblioteket och sedan kolla lite på örhängen. Det blir roligt! Ska även slå ett öga in på HM efter de skor jag vill ha där, om de är fina ska jag beställa dem från Hm.com. Det är bra ibland att beställa därifrån med månadsfaktura, slipper man betala med en gång. Studentlivet är fattigt ibland så då kan man gått vänta lite, haha.

Men nu ska jag snart äta lunch, blir köttfärs och smörgås, ja vet att det låter konstigt men det får bli som det blir.
Imorgon blir det återigen praktik och då ska jag börja vara på mottagningen istället för med distriktan, kan bli spännande med något nytt.
Är alltså hemma från praktiken idag (av personliga själ som jag sa) men egentligen bara för att jag blev stressad över denna rapport jag nu måste skriva och skicka in senast imorgon kväll.

Puss

Inga kommentarer: