lördag 5 mars 2011

17:40

Idag har jag inhandlat prickigt! En prickig kjol från Åhlens, Frk såklart. De gör så fina grejer! Köpte även en Elle-tidning på Presstopp, de hade lite kampanjpris på modetidningar med anledning av modeveckorna som varit. Det är roligt att köpa engelska Elle ibland, lite annorlunda än svenska. De hade Vogue också och jag ångrar såhär i efterhand att jag inte köpte den med, men men. Kanske en annan dag! Skorna på de sista bilderna nedan har jag inte köpt, men vill köpa:)

Idag är det som sagt lördag och igår var det fredag, då åt jag och älskling med Emma och Simon på BarBQ här i stan. Jag tog plankstek med kött, mos och beasås såklart. Till detta drack jag ett glas gott rött vin, mums! Vi blev verkligen jättemätta allihopa. Sedan hyrde vi film, gick hem till Emma och Simon, och drack kaffe, tittade inte på filmen utan lyssnade på nostalgi, med andra ord gamla låtar från 90-talet, askul! Sen var vi helt enkelt för trötta för att se filmen, haha. Jag och älskling lyxade och tog en taxi hem, skönt. Det var verkligen en heltrevlig kväll med jättegod mat, mums!









Inga kommentarer: