tisdag 22 mars 2011

20:59

Nu börjar jag bli sådär trött igen. Har varit sjukt trött nu senaste veckorna såhär framåt nio- tiden på kvällen. Blir liksom helt slut. I fredags kväll somnade jag nästan hemma hos Beas föräldrar i deras vardagsrum när vi satt där allihopa och pratade bara. Guuud, så trött brukar inte jag vara. Antar att det är mycket på en gång nu i skolan och allt. Praktiken tar också på krafterna samtidigt som den har varit väldigt rolig och givande.

Imorgon ska jag dit till Vårdcentralen en sista gång för slutbedömning med min handledare där. Hoppas det går bra. Men först blir det dag 1 av 2 av missade fältstudiedagar på reumatologen som gäller, alltså under dagen.



Nu sitter vi och väntar på att Pluras kök ska börja, men det börjar inte förrän klockan 22, liiite segt alltså. Är nästan så att det är sent även för mig. Men vi får se om vi orkar hålla oss vakna, annars får vi se reprisen på tv3play. Skönt att det finns nu förtiden.



Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och kolla efter cyklar på blocket, behöver verkligen en ny nu till våren!

Inga kommentarer: