måndag 28 mars 2011

21:41

Klockan börjar bli mycket. Jag ska vara uppe ett bra tag till. Plugget gör det svårt att få gå och lägga sig, både för mig och älskling. Imorgon ska jag alltså ha terminstenta, det känns väl sådär. Som om jag kan en hel del men jag vet inte om jag kan så mycket så att jag kommer kunna diskutera saker i grupp. Gillar inte när det är muntliga delar i en tenta, då visar det sig så tydligt om det är något område man inte är påläst på. Vid en skriftlig del är det ingen annan än en själv och och den som rättar som vet om ens brister. Men men, vi får se hur det blir. Klarar jag inte får jag helt enkelt bara göra om en annan gång. Resten av veckan är jag ledig onsdag och fredag. Torsdag ska jag till skolan en snabbis och träffa min klassis Mia och tillsammans med henne träffa vår handledare för examensarbetet, hoppas hon är bra. På fredag kväll kommer Emelie, Karolina och Lauren hit och äter tacos och spelar tv-spel med oss. Jag gillar inte tv-sple men det andra gillar jag. Tacos är gott. Är roligt att ha någonting att se fram emot såhär i början av veckan. Men innan vi kommer dit så blir det lite allt möjligt, först tenta, sen städning, brödbak och långa promenader. Haha.

Inga kommentarer: